Klachtenregeling
Waarom?
U mag ervan uitgaan dat al onze medewerkers hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over uw behandeling of de manier waarop uw therapeut of een van onze medewerkers met u omgaat, dan is het goed om dit aan ons kenbaar te maken. Dit geldt ook voor klachten die u heeft over onze organisatie of klachten van niet medische aard. Dit is goed voor uzelf, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van onze zorg en onze organisatie.
Wat te doen?
We vragen u allereerst om het gesprek aan te gaan met de betrokken therapeut of medewerker. Voor het opzetten van een gesprek dient u uw klacht schriftelijk in via e-mail info@fysionu.nl of meldt u deze via de telefoon 055-5225553. Nadat wij uw klacht schriftelijk hebben ontvangen zullen wij deze in behandeling nemen. U ontvangt uiterlijk 5 werkdagen na verzending bericht van ons.
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht door onze organisatie dan bieden wij u de mogelijkheid om uw klacht kosteloos in te dienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Voor meer informatie over het indienen van een klacht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris verwijzen wij u naar:
Klacht indienen bij Stichting Keurmerk Fysiotherapie of stuurt u een email naar klacht@keurmerkfysiotherapie.nl. Uw klacht wordt binnen twee weken in behandeling genomen.
Klacht indienen in 3 stappen